מכשיר עיסוי לימפטי

מכשיר עיסוי לימפטי לרגליים

מכשיר עיסוי לימפטי לרגליים

 מכשיר עיסוי לימפטי לרגליים

סובלים מבצקות או עודפי נוזלים, כאבים, דלקות, נפיחויות בשרירים או בעיות עור, ולא מוצאים פתרון באף טיפול אחר?

אם עברת ניתוח קוסמטי כמו מתיחת בטן או שאיבת שומן, אם עברת ניתוח לאחר פציעת ספורט המאמר הזה הוא בול בשבילך! הגיע הזמן לשמוע על פתרון אצלך בבית. המכשיר לעיסוי לימפטי – אחד הפתרונות החשובים ביותר בשוק האורתופדיה בפרט והרפואה בכלל – המאפשר לכם לטפל בעצמכם, לחסוך הון תועפות על טיפולים מוסדיים, לא לחכות בשום תור לאף רופא או מומחה בתחום ולקחת בעצמכם בידיים את הבריאות שלכם בצורה האחראית ביותר בה תוכלו לעשות כן.

מכשיר עיסוי לימפטי ביתי

מתאים בעיקר לשימוש במקרים קלים של בצקת הלימפה (לימפאדה), דליות או ורידים בולטים ברגליים, צלוליטיס, סינדרום רגליים נפוחות, לטיפול לאחר ניתוחי החלפת מפרק ברך או ירך, לאחר ניתוחי מתיחת בטן ושאיבת שומן, לטיפול בבצקות לאחר הריון או לאחר ניתוחים, להחזרת אלסטיות וחיוניות לעור ולטיפול לאחר מקרים של כריתת שד. בכל המקרים הללו ניתן לעשות במכשיר שימוש אישי ללא צורך במעסה חיצוני שילווה אתכם בתהליך הפשוט.

אז במה בעצם מדובר?

מכשיר עיסוי לימפטי, הוא מכשיר המסייע למטופל לבצע בעצמו עיסוי לימפטי באזורים שונים בגוף, בסטנדרט איכות טיפולית גבוהה ובצורה שיכולה לא רק למנוע כאבים או לשפר את מצב העור בצורה משמעותית, אלא גם לסייע בהחלמה מניתוחים, לפתור או להקל על בעיות פרקים ובייחוד על בעיות פרקים דלקתיות, למנוע בצקות והצטברויות נוזלים ואף לסייע לנקז בצקות קיימות ולמזער אותן, לזרז את תהליכי הריפוי הטבעיים של רקמות פגועות, לשפר את הערנות והחיוניות, ובכלל, להפוך על פיו את כל תהליך הטיפול ולקחת אותו למקום הטוב ביותר שבו הוא היה אי פעם.

המכשיר מתאים לאנשים שהמצב הבריאותי שלהם דורש עיסוי לימפטי בתדירות גבוהה ויש להם קושי פיזי בניידות או סתם עניין של נוחות ומעדיפים לקבל את הטיפולים בבית. אנשים הסובלים מבצקות ונפיחות בידיים וברגליים כתוצאה מהפרעות הקשורות בהולכה הלימפטית. רופאים רואים יתרון משמעותי בשימוש במכשירי העיסוי הרפואי ובתרומתם לקיצור תהליכי שיקום ברקמות אחרי ניתוח, עם זאת יש לוודא עם הרופא המטפל שאכן יש צורך בעיסוי לימפטי ושהגוף מוכן לטיפול.

לקבלת תוצאות טובות מומלץ לעשות טיפולים כל יום במשך חודש. 15 דקות בבוקר ובערב. לחזור על תאליך לאחר כמה ימים.
קורס מינימלי – 10 טיפולים ב 10 ימים או פעם בימיים לא פחות מ 10 דקות.

קריאה נוספת

מה זה כרית חימום לשיכוך כאבים?

השארת תגובה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.